İlçe Malmüdürlüğü

KURUM AMİRİ ÖZGEÇMİŞİ
 
        1971 yılında Mersin ili Akdeniz ilçesinde doğdu. 2000 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Yönetim ve Organizasyon Bölümünden mezun oldu. 01.11.1989 tarihinde Adana Defterdarlığında memur olarak görevine  başladı. 1993 yılında Mersin Üniversitesi Bütçe Dairesi Başkanlığı, 2007 yılında Mersin Defterdarlığı Muhasebe Müdürlüğü, 2011 yılında Mersin Defterdarlığı Gümrük Saymanlığı Müdürlüğü, 2015 yılında Mersin Defterdarlığında Defterdarlık Uzmanı kadrosunu aldı. 2023 yılında Onikişubat Malmüdürlüğünde İlçe Malmüdürü olarak görevine başlamıştır. Evli ve 1 çocuk sahibidir.
________________________________________
KURUMUN TANITIMI
________________________________________

Personel Durumu: Malmüdürlüğünde; (1) Malmüdürü, (2) Defterdarlık Uzmanı, (1) VHKİ , (1) Bilgisayar İşletmeni, (1) Teknisyen ve (1) Hizmetli olmak üzere toplam (7) personel görev yapmaktadır.
 
Bina, Lojman ve Diğer Sosyal Tesislerin Durumu: Oruç Reis Mahallesi 52029. Sokak No:16/A Onikişubat Kaymakamlığı Binası 1. katta hizmet vermektedir. 
 
Birimler: Muhasebe Servisi ve vezne olarak hizmet vermektedir.
________________________________________
KURUMDA YÜRÜTÜLEN ÇALIŞMALAR
________________________________________
 
  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi kamu personelinin maaş, ek ders, fazla çalışma ve özlük haklarına ilişkin ödemelerinin yapılması,
  • Merkezi Yönetim Harcama Belgeleri Yönetmeliğinde belirtilen evrakların Ödeme Emri Belgesine bağlanıp bağlanmadığının kontrolünün yapılması,
  • 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununda Muhasebe Yetkilisine verilen görevlerin yerine getirilmesi,
  • 6245 sayılı Harcırah Kanunu hükümleri doğrultusunda personele yapılan ödemelerin incelenmesi,
  • 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık  Sigortası Kanunu uyarınca maaş ve ücretlerden kesilen SGK Primlerinin Sosyal Güvenlik Kurumuna aktarılması, 
_____________________________________________________________________ 
VATANDAŞIN YARARLANACAĞI HİZMETLER VE BAŞVURU FORMLARI
_____________________________________________________________________
 
Kurumumuz Harcama Birimleri tarafından oluşturulan ve belli bir iş karşılığı ödemeyi esas alan Ödeme Emri Belgesinin kontrol ve kabulişlemini yaparak söz konusu parasal tutarın ilgili kişiye ödenmesi işlemini yerine getirmektedir.
Bireysel anlamda vatandaşlarımızın yararlanacağı işlemler ve gerekli evraklar aşağıda belirtilmiştir.
 
1- Geçici Teminat Yatırma İşlemi:
    - İlgili Kurumun Yazısı (yazı içeriğinde; ilgilinin kimlik numarası veya vergi numarası, geçici teminat tutarı, ihale kayıt numarası)
2- Kesin Teminat Yatırma İşlemi:
     - İlgili Kurumun Yazısı (yazı içeriğinde; ilgilinin kimlik numarası veya vergi numarası, kesin teminat tutarı, ihale kayıt numarası)
3- Geçici Teminat İade İşlemi:
    a)Vezne Alındısı Aslı
    b)Dilekçe (Müdürlüğümüzden temin edilebilir)
    c)Vekaleten başvurularda vekaletname
    d)Şirket adına başvurularda yetki belgesi
4- Seçim Çalışmalarında Görev Alan Sandık Görevlilerine Seçim Ücretlerinin Ödenmesi:
     - Kimlik Kartı
5-Yersiz Ödenen Personel Ücretlerinin İadesi
    - İlgili Kurumun yazısı (yazı içeriğinde; Personelin kimlik numarası, iade alınacak tutar ve yersiz ödeme sebebi belirtilmelidir)
       

        Yasemen BONCUK ÖZ
            İlçe Malmüdürü 
 
Adres
Oruç Reis Mahallesi 52029. Sokak No:16/A Onikişubat/Kahramanmaraş
Telefon
(0344) 223 45 48 - 49 - 50
Fax
(0344)223 45 50
 
Oruç Reis Mahallesi 52029. Sokak No:16 A Onikişubat/Kahramanmaraş
Telefon: 0 (344) 223 88 99 Fax: 0 (344) 223 55 74